středa 11. června 2008

Nová chovatelská rada KCHJ ČR

Po delší přestávce jsem se opět dokopala k sepsání několika informací na Psí kusy.
Jak nejspíš většina z vás ví, před několika týdny byl zvolen nový výbor Klubu chovatelů jezevčíků včetně nového hlavního poradce (v našem případě vlastně lépe řečeno hlavní poradkyně) chovu. S tím souvisí též změna složení chovatelské rady.
Hlavní poradkyní chovu jsem byla požádána, zda bych i v tomto čtyřletém období nadále vedla agendu chovu pro dlouhosrsté jezevčíky malých rázů. Po delším rozmýšlení jsem se rozhodla v této práci pokračovat. To znamená, že i nadále mě můžete kontaktovat v otázkách chovatelství malých dlouhánů. Dále doufám, že mé v současnosti poněkud omezené časové možnosti, mi dovolí i nadále doplňovat Dlouhého norníka.
Z konference KCHJ ČR vyplynuly také některé změny v klubových řádech (Zápisním i Organizačním). Oba nové řády byly zveřejněny na stránkách KCHJ ČR. Veškeré změny budou hlavní poradkyní chovu zveřejněny v novém Zpravodaji a od té chvíle také vejdou v platnost.
Pro zajímavost předkládám složení chovatelské rady pro příští čtyři roky:
  • Hana Spalová - hlavní poradce chovu, poradce pro dlouhosrsté standardní
  • Ing. Michaela Přibáňová - poradce pro drsnosrsté standardní
  • Bc. Markéta Chodilová - poradce pro hladkosrsté standardní
  • Kateřina Kovalčíková - poradce pro hladkosrsté miniaturní
  • Kateřina Benediktová - poradce pro drsnosrsté miniaturní
  • Ing. Zdeňka Veselá - poradce pro dlouhosrsté miniaturní
  • Jan Coufal – člen chovatelské rady
  • Ing. Vladimír Tomášek, CSc. – člen chovatelské rady

Žádné komentáře: